هر آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند

شعرهای عاشقانه - اس ام اس جدید - نوشته های عاشقانه-جملات کوتاه - لری - بختیاری-جک و لطیفه های جدید

هر آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند

شعرهای عاشقانه - اس ام اس جدید - نوشته های عاشقانه-جملات کوتاه - لری - بختیاری-جک و لطیفه های جدید

نقاش نیستم

نقاش نیستم  

  

                     اما تمام لحظه های بی تو بودن را    

 

                                       با درد می کشم . 

 

 

           و رنگ میکنم نقاشی خود را  

 

 

                                                از سکوت تو  

 

 

                                                                 و می زنم نقاشی را در قاب تنهایی خود ! 

 

 

دوستی

 

 

دوستی کلام زیبائیست  

 

 

که هرکس درکش کرد  

 

 

ترکش نکرد 

 

 

نیلوفر

 

 

من همیشه نیلوفران را فرش راهت می کنم  

 

 

 

من جهانی را فدای یک نگاهت می کنم 

 

 

خواب راحت

 

 

 

خواب راحت نکند آن که خیالی دارد  

 

تو چه دانی که دلم   

 

بی تو چه حالی دارد 

 

پاهات درد می کنه

 

اگه می بینی پاهات درد می کنه  

 

واسه اینکه همیشه داری 

 

تو خیال من قدم می زنی