هر آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند

شعرهای عاشقانه - اس ام اس جدید - نوشته های عاشقانه-جملات کوتاه - لری - بختیاری-جک و لطیفه های جدید

هر آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند

شعرهای عاشقانه - اس ام اس جدید - نوشته های عاشقانه-جملات کوتاه - لری - بختیاری-جک و لطیفه های جدید

چیزی نمونده

چیزی برام نمونده که وصله کنم به این زمین  

غیر یه رگ که بعد تو پاره میشه فقط همین  

 


تو عزیزی

تو عزیز راه دوری  

 

دوری اما با حضوری  

 

برای این دل تنهام  

 

تو فقط سنگ صبوری

قلب من

قلب من در هر زمان  

 

خواهان توست 

 

این دو چشم عاشقم 

 

مهمان توست 

 

گرچه لبریز غمی درمانده ام 

 

این نگاهم در پی درمان توست

پیام

این پیام   

تقدیم به کسی که    

مهرش دنیاست   

قلبش صفاست   

در نگاهش محبت کیمیاست

کاش

کاش آن لحظه که تقدیم تو شد هستی من   

می سپردم که مراقب باشی    

 

جنس این جام بلور است   

پر از عشق و غرور است   

مبادا که بازیچه شود می شکند

یادها

یادها فراموش نخواهند شد  

 

حتی به اجبار   

و دوستی ها ماندنی اند   

حتی با سکوت

بهت نمی گم

بهت نمی گم تو دلمی   

چون دل من پر از غمه  

بهت نمی گم تو گلمی  

چون عمر گل خیلی کمه  

بهت می گم عزیزمی  

چون هرچه بگم بازم کمه

ترانه ی باران

ترانه ی باران  

 

سرمای سرد زمستان بود  

می رود از پیش چشمانم چه زود  

یاد دارم ، 

آن روز باران بود ...  

راه ها نزدیک ، 

آرزوها دور 

آدمی بی چتر ،  

یک نفر در فکر او

قیمت زیبایی ؟

قیمت زیبایی ؟

مردی در نمایشگاهی گلدان می فروخت . زنی نزدیک شد و اجناس او را بررسی کرد . بعضی ها بدون تزیین بودند، اما بعضی ها هم طرحهای ظریفی داشتند .زن قیمت گلدانها را پرسید و شگفت زده دریافت که قیمت همه آنها یکی است .او پرسید:....

چرا گلدانهای نقش دار و گلدانهای ساده یک قیمت هستند ؟چرا برای گلدانی که وقت و زحمت بیشتری برده است همان پول گلدان ساده را می گیری؟
فروشنده گفت: من هنرمندم . قیمت گلدانی را که ساخته ام می گیرم. زیبایی رایگان است .