هر آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند

شعرهای عاشقانه - اس ام اس جدید - نوشته های عاشقانه-جملات کوتاه - لری - بختیاری-جک و لطیفه های جدید

هر آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند

شعرهای عاشقانه - اس ام اس جدید - نوشته های عاشقانه-جملات کوتاه - لری - بختیاری-جک و لطیفه های جدید

بوسه

بوسه یعنی وصل شیرین دولب.


بوسه یعنی عشق در اعماق شب.


بوسه یعنی مستی از مشروب عشق.


بوسه یعنی آتش و گرمای تب.


بوسه یعنی لذت از دلدادگی.


لذت از شب لذت از دیوانگی.


بوسه یعنی حس خوبه طعم عشق.


طعمه شیرینی به رنگ سادگی .


بوسه آغازی برای ما شدن.


لحظه ای با دلبری تنها شدن.


بوسه آتش میزند بر جسم و جان . 

 

بوسه یعنی عشق من ، با من بمان.  

 

شرم در دلدادگی بی معنی است .


بوسه بر میدارد این شرم از میان.  

 

طعم شیرین عسل از بوسه است .  

  

پاسخ هر بوسه ای یک بوسه است .   

 

بهترین هدیه پس از یک انتظار .    

 

 بشنوید از من فقط یک بوسه است.  

  

 بوسه را تکرار می باید نمود.    

 

بوسه یعنی عشق و آواز و سرود. 

   

بوسه یعنی وصل جانها از دو لب.   

  

بوسه یعنی پر زدن ، یعنی صعود .   

 

بوسه یعنی شادی و شور و نشاط . 


بوسه یعنی عشق خالی از گناه.


بوسه یعنی قلب تو از آن من.


بوسه یعنی تو همیشه مال من.  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد